- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý svůj profesní život se snažím dodržovat zásady slušného chování a mezi ty zajisté patří správná komunikace. Do správné komunikace zahrnuji zpětnou vazbu – reakci na to, co si myslíme, o čem jednáme, myšlenky druhých. Bohužel ne všichni dokáží dát adekvátní zpětnou vazbu, ba dokonce ji často nedají vůbec.
V naší práci se setkáváme se zpětnou vazbou ve dvou rovinách. Na straně zaměstnavatele a na straně kandidátů. Stává se, že se kandidáti nedozví výsledek výběrového řízení a stejně tak se zaměstnavatel nedozví, že kandidát nepřijde na pohovor nebo už nemá o pozici zájem.
Je mi však záhadou, že se to děje čím dál častěji a stává se spíše standardem zpětné vazby neposkytovat. Jsem proti!
Každý z nás by se rád dozvěděl, v jaké stavu se daná situace nachází. Když přivezeme těhotnou manželku do porodnice, chceme po lékařích, aby s námi komunikovali. To samé by mělo platit v běžném či pracovním životě. Umět včas a správně reagovat. Proč strkat hlavy do písku, proč nezvedat telefony?
Myslím si, že všichni oceníme reakci, i když ne vždy je pozitivního charakteru. V takových případech se musíme umět učit přijímat kritiku a respektovat názory a myšlenky. Vést dále komunikaci vede k pozitivním výsledkům práce.
Prosím tedy alespoň čtenáře této mojí poznámky, aby reagovali a informovali. Není nic horšího než rozezlený klient, který čeká v kanceláři na pět kandidátů a tři z nich se nedostaví, bez jediné známky omluvy. A naopak, klienti, napište těm třem finalistům výběrového řízení, že další kolo výběru bude za čtrnáct dní s manažerem oddělení.
Stačí tak málo a znovu bude zpětná vazba pro všechny záležitostí automatickou a správnou, nikoliv přežitou a nudnou. Běžím odpovědět na mail ;) Hezký den všem!
Další články autora |
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...