Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Holt jste měl smůlu. Můžete tyto situace začít sbírat a posléze vydat knihu "Jak vyběhnout se zákazníkem při reklamaci".

Já jsem náhle nefunkční spínač malé lampičky vyreklamoval tím způsobem, že jsem ji omylem shodil na zem a ejhle: spínač opět funguje. A reklamace byla vyřešena! ;-)

0 0
možnosti
FB

Gratuluji. To je asi ta nejpříjemnější cesta ;)

0 0
možnosti
ŠM

a jak jste ji sušil..na ramínku nebo v sušičce?

1 0
možnosti
FB

Sušil jsem tak, jak mi bylo z několika stran porazeno. Bez sušičky a nejprve ve vodorovné poloze, následně ramínko a nakonec pořádně protřepat. Máte pro mě jiný funkční návod? Děkuji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.