Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Personalisté všech zemí...

0 0
možnosti

No, já jsem tuhle zálibu personalistů nedávno využil pro sebe. Poté, co jsem "vypsal" výběrové řízení na zaměstnavatele a jednoho si vybral, dostal jsem fleka na tlačáku a telefoni seznam všech kapitánů u firmy. Tak jsem projel jejich facebook, vyházel ty co sdílej ve velkým fakezprávy a našel i jednoho, jehož prarodiče jsou sudeťáci. Zavolal jsem na firmu, jestli náhodou není místo u tohodle kaptíka a už pracuju 14 dnů s lidma se kterýma si rozumím. :-)

0 0
možnosti

"Lustrace" uchazeče z informací na sociálních sítích? Trochu divný rozpor rad personalistů z personálních agentur, že uchazeč má v motivačním dopisu a CV správně zdůraznit předešlé profese a jejich náplň tak, aby zaujal zkušenostmi právě vzhledem ke konkrétní pozici, o níž usiluje.

Dá-li si svůj profil třeba na Linkedin, těžko se může takový uchazeč o pozici řekněme obchodního ředitele SW firmy vyhnout faktu, že personalista poptávající tuto pozici prolustruje uchazeče, který na sociální síti bude mít uvedeno, že byl obchodním ředitelem ve společnosti dodávající stavební hmoty.

A při hledání nového uplatnění může šikovný obchodník klidně poptávat pozici obchodního ředitele různých firem s různým portfoliem produktů - na což nelez na sociální síti se svým CV profilem reagovat.

Další věc je uvedení rozsahu praxe, kdy z dob jednotlivých zaměstnání lze dovodit věk. A zažitý stereotyp personalistů člověk těsně pod 50 a 50+ je neperspektivní a automaticky nevhodný k pohovoru.

Personalisté personálních agentur jsou povětšině mladí absolventi škol, bez jakékoliv zkušenosti z praxe firem. Pochopení schopností kandidátů mají "nalinkováno jako dotazník. Neumí vyhodnotit měkké skills. Rv

Tragédie pro současnou dobu, kdy řadě firem chybí odborní zaměstnanci a adepti jsou takto předfiltrováváni. Rv

1 0
možnosti

A víte, že nejvíce se zajímají o rok narození a ne co umíte?Kdykoliv a kdekoliv jsem se ucházel o práci, tak první otázka zněla: " Váš rok narození." Když jsem odpověděl, že ro 1953, tak už k dalším otázkám nedošlo, protože odpověď byla:" Nezlobte se, ale pro naši firmu jste neperspektivní."

A to se mi stávalo už od padesáti let věku.

Takže NIKOHO nezajímá, co umíte, ale kolik vám je.

Když jsem náhodou dostal práci, tak nástupní plat byl 10 tisíc čistého.Po několika měsících přišel mladý ( 30 let) a dostal nástupní plat 12 tisíc čistého.Když jsem se ptal majitele jak je to možné, tak mi odpověděl:" Ale vy jdete za pár let do důchodu, tak vám to stačí,on je mladý, tak potřebuje víc peněz."

Takže opět, neexistuje co umíte, ale kolik vám je let.

2 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.