Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Někomu to vyhovuje, někomu ne. Ale každý by měl možnost si vybrat.

Mně bude stačit, když Vám odpovím na otázku z konce: pro mě práce z domova benefitem určitě je. :-)

0 0
možnosti
ZH

Podobně jako kolega níže jsem programátor a práce doma mi navýsost vyhovuje. Protože jsem vlastně po celou dobu práce na počítači, spojení s kolegy (kteří jsou na to prakticky stejně) není žádný problém.

"Chcete něco vyřešit hned, čekáte rychlou reakci a ne že si budete dopisovat a nebo se někam připojovat." V mé profesi něco takového znamená, že jsem buďto neschopný já a udělal jsem zásadní chybu, kterou je nutno bezodkladně řešit, nebo je neschopná druhá strana, která si neumí seřadit priority. :-) Rychlou reakci jsem schopen a ochoten dávat pouze v tomto smyslu:

- Máte chvilku čas?

- Ano, mám, nebo, teď nemůžu, až za xx času.

Samozřejmě za předpokladu, že zrovna právě neobědvám nebo něco takového.

1 0
možnosti
MK

Ono dost záleží o jakou osobnost se jedná. Jsem introvert a práci programátora mohu z domova vykonávat bez problémů. Nastavil jsem si režim jeden den v týdnu na pracovišti, ostatní dny z domova. Rušivých faktorů doma není o nic více než na pracovišti. Za dovolenou to rozhodně nepovažuji. I tato práce musí mít hmatatelné výsledky.

Pokud vy jste extrovert, dokážu pochopit, že vám z toho hrabe a chcete mezi lidi co nejrychleji.

2 0
možnosti
IB

Mám to stejně, dokonce je doma rušivých elementů méně než ve firmě. Práci odevzdat musím a na příjmu musím být také pořád

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.