Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Létání v zimě bývá občas noční můra nejen kvůli počasí, ale mohou se k němu přidat i stávky leteckých společností. Obzvláště Air France si v nich libuje. Ale zvládli jste to a to potom člověk s úlevou a radostí sedí v letadle.

0 0
možnosti

New York City je můj domov. Když jsem se v roce 2019 vrátil do Prahy kde jsem se narodil.Tak jsem zjistil že po 40 letech v USA tam už nic a nikoho nemam. ( Rodiče jsou po smrti).

V New Yorku jsem ale prožil své nejlepší léta od 15 do 26 let.

Rád se tam vracím a všude nám hodně vzpomínek.

0 0
možnosti

New York docela znám. Hodně velké rozdíly v jednotlivých částech. Někde pořádek, mnohde nepořádek....žít tam ? To tedy nevím...

0 0
možnosti

dálkové letecké cestování v sezóně a obvykle i mimo ni je horor. Dal bych vám upřímnou soustrast, ale nevím, jak jste vůbec přišel na to, že podobné cestování může být příjemné

0 0
možnosti

Na to bych neměl nervy.

0 0
možnosti
Foto

Veľmi pútavo ste to opísali

3 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.