František Boudný

Dobrý den, Guten Tag, Good Morning!

Sice se to nezdá, ale Vánoce jsou za dveřmi. Téma vánočních večírků si ještě nechám uzrát. Přeci jen musím teprve vymyslet, kde bude a co se tam bude dít? Výsledek si každý umí představit sám.

4.10.2016 v 14:24 | Karma článku: 16.59 | Přečteno: 384 | Diskuse

František Boudný

Reklamace je dnes už jen póza

Snažím se vyhýbat reklamacím. Vím z praxe, že ne vždy za nespokojeností zákazníka může být prodejce. Je spousta výrobků či služeb, kde důvodem reklamace je víc subjektivní pocit než reálný problém.

15.9.2016 v 10:05 | Karma článku: 18.46 | Přečteno: 887 | Diskuse

František Boudný

Migranti a pracovní trh aneb očekávání nebo strach

V anketní otázce jsme se klientů ptali, jaký přínos pro pracovní trh mají migranti? Výsledek názorů je spíše neutrální. Osobně se přikláním k myšlence, že migranti nemají primárně zájem o práci a jejich přínos bude minimální.

22.8.2016 v 15:49 | Karma článku: 27.24 | Přečteno: 930 | Diskuse

František Boudný

1000 mil, které mě připravily na budoucnost

Před čtrnácti dny jsem se vrátil ze závodu 1000 Miles (1680 km), který pro mě byl velkou výzvou. Šel jsem do závodu plný očekávání a nadšení. Jak se s odstupem času ukázalo a stále ukazuje, byla to veliká životní zkušenost.

26.7.2016 v 13:03 | Karma článku: 14.69 | Přečteno: 670 | Diskuse

František Boudný

Některé univerzity by se přetrhly, aby studenti našli práci

Během života jsem se už několikrát setkal s akademickou půdou. Stejně jako v životě i tam narazíte na chytré, méně chytré, sympatické, nesympatické. Na jednom místě jsem vždycky narazil na NEochotné – studijní oddělení.

7.7.2016 v 11:23 | Karma článku: 21.74 | Přečteno: 946 | Diskuse

František Boudný

Personální bublina – moc peněz za málo muziky

Měl jsem v plánu napsat pár řádků o absolventech a jejich pozici na trhu práce. Nakonec jsem se rozhodl, že to vezmu víc ze široka, protože současná situace se netýká pouze absolventů (to bych jim zbytečně křivdil).

21.6.2016 v 8:26 | Karma článku: 18.00 | Přečteno: 845 | Diskuse

František Boudný

Ach ty mobily

Mobilní telefon dnes neodmyslitelně patří k našim životům. Už několikrát jsem si říkal, jak jsem se dokázal kdysi dávno bez mobilu potkat s někým na předem domluveném místě?

14.6.2016 v 13:29 | Karma článku: 15.28 | Přečteno: 705 | Diskuse

František Boudný

Řemeslníci: prosím, prosím, prosím

Zní to až neuvěřitelně, ale začíná to tak být: Lidé s výučním listem jsou na trhu práce nedostatkovým zbožím. Firmy letos hledají dvakrát víc řemeslníků než loni.

1.6.2016 v 14:30 | Karma článku: 21.34 | Přečteno: 1289 | Diskuse

František Boudný

Absolventi, vy za to nemůžete

Určitě to znáte ze své praxe nebo života – absolvent vysoké školy nastoupí do svého prvního zaměstnání a vy (jako zaměstnavatel nebo kolega) zjistíte, že nic neumí.

18.5.2016 v 23:15 | Karma článku: 22.30 | Přečteno: 1077 | Diskuse
Počet článků 29 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1672

Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.