František Boudný

Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x

František Boudný

Advent v New Yorku byl fajn. Ale nakonec jsme rádi doma

Už dlouho jsem nic nenapsal, tak jsem si řekl, že dám na papír předvánoční cestu s rodinou do New Yorku. Výlet jsme si vymysleli už dávno a toto léto si to definitivně potvrdili.

17.12.2023 v 11:34 | Karma: 20,70 | Přečteno: 689x | Diskuse| Cestování

František Boudný

Vším, čím jsem byl, byl jsem rád

Už dlouho jsem měl v plánu dát dohromady seznam svých brigád. Seznam činností, které mi vydělávaly peníze, formovaly mě a ukazovaly mi cestu života, kam se vydat nebo kam se naopak určitě nevydat.

1.9.2020 v 10:09 | Karma: 21,96 | Přečteno: 730x | Diskuse| Společnost

František Boudný

Člověk, který štěká, nekouše

Osobní kontakt je k nezaplacení. Lépe se domluvíte s tím, s kým se setkáte. Tak si pouze nepište a raději si to řekněte z očí do očí.

23.1.2020 v 10:52 | Karma: 16,02 | Přečteno: 495x | Diskuse| Společnost

František Boudný

Nevadí vám, že vám do toho kouření jím?

Dnes jsem si přečetl protikuřácký zákon, abych se ujistil, že nemůžu během oběda nebo večeře mařit kuřákům jejich lásku k tabáku. Naivně jsem si myslel, že když jím, tak mi nikdo podle nového zákona nesmí do jídla kouřit.

29.8.2018 v 14:40 | Karma: 27,09 | Přečteno: 2712x | Diskuse| Společnost