Vyrážím na cyklomasakr i kvůli dětem v nemocnici

Rok s rokem se sešel a jdu na to znovu. Na co? No na ten fyzický a zejména psychický masakr – 1000 mil. Připadám si jako žena. Po každém porodu většina žen tvrdí „už nikdy více“ a přesto dál rodí další děti.

Rozhodl jsem se, že podstoupím dalších dlouhých čtrnáct dní bez rodiny, bez práce, bez mobilu (hurá), bez kontaktu se světem. Cítím nevyřízené účty s celým závodem. Loni jsem dokončil půlku a dál nepokračoval. Letos to prostě absolvuji celé. Samozřejmě, pokud mi to zdravotní a technický stav dovolí. Ani jedno neumím předem ovlivnit, i když se snažím na obojí připravit.

Opět budu reprezentovat sebe, firmu generálního partnera akce a naši firmu. Pro letošní ročník česko-slovenského závodu 1000 Miles Adventure (který obnáší více než 1600 kilometrů) jsem si však připravil další motivaci, která bude na začátku mentální, ale na konci bude materiální. Za každý ujetý kilometr na celé trati darujeme deset korun Nemocnici v Jihlavě, konkrétně dětskému oddělení. Jsem rád, že budu moci svým sportovním výkonem pomoci druhým. To mě těší a udělám maximum, aby se vše povedlo. Chcete se také přidat a podpořit dobrou věc? Pokud ano, napište mi včas.

Závod startuje 2. července v 15 hodin v Nové Sedlici na samém východě Slovenska. Rád bych dojel do cíle během dvou týdnů a radoval se v Hranicích v západních Čechách z dobře odvedené práce. Můžete mi fandit a sledovat mě online na facebooku. Sportu zdar!

Autor: František Boudný | čtvrtek 8.6.2017 18:59 | karma článku: 16,29 | přečteno: 706x
  • Další články autora

František Boudný

Korona za korunu

19.6.2020 v 13:48 | Karma: 18,70

František Boudný

Bez práce nejsou koláče

27.2.2019 v 8:21 | Karma: 18,73

František Boudný

Tři stupně drzosti a zmaru

1.11.2017 v 16:35 | Karma: 14,85

František Boudný

Okamžiky štěstí

31.7.2017 v 15:26 | Karma: 11,19

František Boudný

Bububu, kandidáti!

28.2.2017 v 15:55 | Karma: 14,93
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.