Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řešení je mnoho. Nejlepším by bylo zrušit protikuřácký zákon a ať si o tom, zda se bude v podniku kouřit nebo ne, rozhodne majitel, zrovna jako by měl mít právo rozhodnout, jestli mohou ostatní hosty rušit vřískající děti. A krom toho máte spoustu jiných možností jak se najíst a nebýt obtěžován kuřáky. V hospodě se kouřit nesmí, tak si tam zalezte a v klidu se najezte v nezakouřeném prostředí, nebo se najezte doma, v parku, nebo kdekoliv jinde na čerstvém vzduchu. Chcete -li nějakou ohleduplnost vůči své osobě, měl byste se naučit nejdříve být ohleduplný sám.

11 0
možnosti
Foto

To je úžasná logika. Pokud slečno nechcete být v parku znásilněná, tak prosím tím parkem nechoďte, že?

A samozřejmě, že vřískající děti by měly být umravněny. Ovšem, moderní doba...

0 3
možnosti
Foto

Nepřekvapuje mne, že opět projevujete svou, zde už profláklou, hloupost, když srovnáváte zločin s legální činností.

4 0
možnosti
Foto

Ano, to jsem přehnal. Ale je jsem použil Vaši logiku: " tak si tam zalezte a v klidu se najezte v nezakouřeném prostředí, nebo se najezte doma, v parku, nebo kdekoliv jinde na čerstvém vzduchu.

0 0
možnosti
Foto

Ano pro mně je naprosto logické, že když se mi nějaké prostředí nelíbí, tak tam nelezu a nechci po ostatních aby mi zajistili prostředí jaké mi bude vyhovovat. Byl jsem totiž na rozdíl od vás vychován ke slušnosti, ohleduplnosti a toleranci. S jednou výjimkou. K bolševikům tolerantní být neumím.

2 0
možnosti
Foto

Co je to, prosím za logiku? Hovoří zde někdo o tom, že máme chodit tam, kde se nám to nelíbí.

Já sám na zahrádce jím nerad. Jídlo stydne, hmyz, hluk, atd. Ale myslím, že pokud někdo na zahrádce jí, ať s dětmi nebo bez nich, tak by mu tam nikdo nemusel čudit přímo pod nos.

Pokud to ten kuřák opravu nemůže vydržet, měl by od stolu poodejít. Protože v zásadě na zahrádce kouření nevadí, pokud není přímo do obličeje. Proto je tam taky povolené.

A to je přesně o ohleduplnosti a toleranci. A Váš vztah k bolševikům mě nezajímá, je to mimo téma článku.

0 0
možnosti
Foto

Nemáte nejmenší právo dožadovat se ohleduplnosti, když jste zcela neohleduplně násilím prosadili omezení osobních svobod kuřáků a majitelů hospod.

4 0
možnosti
Foto

Myslet si to můžete. A co třeba prodej zbraní?

0 0
možnosti
PP

P92a93v62e75l 36P44o98n77e93c

30. 8. 2018 10:08

Normální je nekouřit. Souhlasím s tím, že pacienti závislí na návykových látkách mají také svá práva, ale proč by projevy závislosti měly omezovat na veřejnosti ostatní ?

2 0
možnosti
Foto

No právě. Na totéž se ptám i já. A je neskutečné, jak je u mnohých lidí ta závislost silná.

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Zkušený „lovec hlav“, od roku 2008 pracuje jako ředitel ve firmě Předvýběr.CZ, kterou spoluvlastní. Je absolventem Slezské univerzity v Opavě a Univerzity J. A. Komenského v Praze. Má rád cyklistiku a běhání, fandí filmu, divadlu a mladoboleslavskému florbalu.